مديركل امور حقوقي و رسيدگي به تخلفات سازمان حمايت با بيان اين مطلب اعلام كرد: در 4ماه نخست امسال نزديك به 105هزار مورد شكايت از طريق سامانه 124توسط مردم دريافت شده كه 104هزارو580 مورد آن قابل پيگيري و بقيه غيرقابل پيگيري بوده است. به گفته اسماعيل قاسمي، از مجموع شكايات دريافتي 83درصد به بخش كالا و 17درصد ديگر مربوط به بخش خدمات بوده و بررسيهاي بهعمل آمده نشانگر آن است كه گرانفروشي با 79درصد، كمفروشي با 9درصد و عدمدرج قيمت با 4درصد بيشترين سهم تخلفات را در اين مدت بهخود اختصاص دادهاند.
گرانفروشی با سهم ۷۹ درصدی از مجموع شکایات مردم، در صدر فهرست تخلفات واحدهای صنفی در ۴ ماه نخست امسال قرار گرفت.
کد خبر 271486
نظر شما